• Skrevet: 26.11.2014  //  Kl: 11:53  //  Kategori: Kosthold / Ernring  //  Kommentarer: 0

God onsdag!

Lillelrdag er det vel den kalles, og det passer i grunn fint for meg som har hjemmedag i dag. Ikke galt sove til kl.09 midt i uka. Denne og neste uke er vikariatet mitt i resepsjonen p CARE redusert til to dager i uka (+et par halvdager i helga). Jeg har til gjengjeld hatt et par kostholdsplaner henge fingrene i, og det er alt annet enn galt med litt hjemmekontor av og til!


Den nye planten har til og med sltt ut i full blomst.



I dag har jeg ogs treningsfri, men skal istedet i vei og pushe andre p gruppetimen CARE X-FIT igjen i ettermiddag kl.17.30. Jeg husker jeg var r-nervs da jeg skulle ha den aller frste gruppetimen tidlig i sommer, men det tok ikke lange tida fr jeg inns hvor moro det faktisk er -og det har bare blitt morsommere og morsommere ha instruktrrollen for hver time jeg har hatt. Hiv deg gjerne med p timen i ettermiddag hvis du vil svette og ta i litt! Jeg lover en masse spennende velser.


Foto: Monika R. Halsan

Og med det nsker jeg dere ei fortsatt fin uke!
(og n er det neimen ikke lenge til julepynten skal frem og julebaksten skal i gang heller. Kjenner det begynner krible litt etter julestemning!)

  • Skrevet: 18.11.2014  //  Kl: 12:07  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 0

Da begynner det vel nesten bli p tide med en liten oppdatering her inne igjen ogs. Dagene de ruller og gr som vanlig, og jeg er fortsatt i 100% vikariat i resepsjonen p CARE og skal nedover dit og jobbe ettermiddag i dag. I helga har vi kost oss med lunsj-date p Jordbrpikene, pizza- og filmkveld som normalt, og p sndag hadde vi litt familie over p besk i den vesle leiligheten vr p litt forsinket farsdagsfeiring. Farmor hadde til og med med en potteplante til oss. Utrolig hvor mye en enkel plante kan gjre med stua.



Treninga gr som normalt den ogs. Jeg er ordentlig motivert p trening igjen om dagen, og det er utrolig godt. I dag blir det riktignok ei delaod-kt med litt lette vekter -litt fordi det begynner bli p tide, og litt fordi jeg nesten flte meg litt uggen i morges. Det kan faktisk lnne seg ta ei kt eller to med litt mindre belastning en gang i blant. P sndag var vi uansett trente en del spenst, bde hydehopp, stille lengde, hopp p ett bein og PT-tau. Og i den anledning fortsetter jeg med skrytevideoene av kjresten som er fryktelig eksplosiv -bare se hvor hy den stabelen begynner bli:


Proffotografen selv som filmer.. ;)

N skal jeg gomle i med pannekakene mine, f p meg treningstyet og rusle nedover og f gjort unna den deload-kta fr jobb.

Ha ei fortsatt fin uke alle sammen!

  • Skrevet: 09.11.2014  //  Kl: 19:15  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 2

Vi har hatt ei ordentlig kosehelg her i heimen, og resten av sndagen nytes i sofaen med middag og litt p TV-skjermen. Lrdagen var i grunn bare avslapping og hjemmekos med hjemmelaget pizza og film slik vi pleier, og etter ei uke med veldig lite tid sammen var det ekstra godt med ordentlig lrdagskveld.

Oppkrift p perfekt hjemmelaget glutenfri pizza finner du HER.




I dag har vi kommet oss en tur p trening, og begge starta kta med litt spensttrening. Jeg har iallefall veldig godt av jobbe litt med eksplosivitet, s vi br nok prve f til mer av dette etterhvert. I tilegg til spensthopp ble det litt skuldre og magetrening p meg.



Jeg filma litt av det nest hyeste settet til Lasse:



Hper dere ogs har kost dere i helga, og nsker dere en fortsatt fin sndagskveld!

  • Skrevet: 07.11.2014  //  Kl: 23:26  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 2

Da har jeg forlengst tatt helg og innviet fredagen med litt sjokade og TV-serier i sofaen!

Jeg kjrte p med ei treningskt etter jobb i dag ogs. Veldig greit g fra jobb til trening nr det bare tar noen f sekunder forflytte deg fra resepsjonen og ned i trenigssalen -da blir ikke drstokkmila s lang. Det ble iallefall ei knall treningskt i dag som i gr! Jeg trente dag 3, alts overkropp. Bytta ut alle velsene slik jeg gjorde p beindagen i gr, og det var forfriskende med litt nye velser bryne seg p igjen.

Se gjerne hele det originale treningsprogrammet mitt HER.


N skal jeg nok snart finne senga og sove alarmfritt til jeg vkner av meg selv. The magic og Saturdays Det har vrt ei fin og innholdsrik uke, men jeg ser frem til f hjem kjresten igjen i morgen ettersom vi har jobbet om hverandre og svidt har sett hverandre totalt 3-4 timer denne uka.

  • Skrevet: 06.11.2014  //  Kl: 20:07  //  Kategori: Trening  //  Kommentarer: 2

Nydusja og mett med rumpa godt planta i sofaen -utrolig godt etter en dag med jobb og beintrening. Lure meg hadde satt vekkerklokka ekstra tidlig i dag for ha god tid til kose meg med frokosten fr jeg syklet til jobb, men den planen feila i det alarmen gikk. Jeg skrudde av alarmen og sovna igjen, og vkna 35 min senere og gikk fra hvilepuls til makspuls p ganske kort tid. Ikke helt den rolige morgenen jeg hadde planlagt, men jeg kom iallefall i tide p jobb!

Etter en fin dag p jobb ble det som sagt trening p meg. Jeg flger fortsatt treningsprogrammet mitt 3+1, men har justert litt p dag 2 og 3 for ikke stagnere. Det er uke 10 p programmet, og det er viktig variere litt p velsesutvalg, sett og/eller repetisjoner for at kroppen ikke skal bli for vant. Dag 1 (baselft-dagen) gr som fr, og dag 4 er fortsatt gjre-hva-jeg-vil-kt.


Jeg skal love det svei noe hinsides etter droppsettene p leg extension, s det ble iallefall ei kt med ordentlig pump. Ei stund siden jeg har kjrt spass til hy-rep.


Jeg har kt energiinntaket litt den siste tida, og avslutter treningsktene med bde riskaker, rosiner og proteinshake. Det nytter ikke trene hardt om ikke kroppen fr byggeklosser til restitusjon.


N skal jeg bare ta det helt piano resten av kvelden fr jeg har planer om finne senga tidlig. Gjr et nytt forsk p en rolig morgen med god tid igjen i morgentidlig, fr det blir ukas siste arbeidsdag p CARE med bde resepsjon, PT og treningsveiledning.

Hva er din absolutte favorittvelse for underkroppen?

  • Skrevet: 05.11.2014  //  Kl: 16:37  //  Kategori: Hverdag  //  Kommentarer: 2

Allerede godt i gang med November og det ser ut til kunne bli en givende mned, til tross for denne bitende kulda som dukka opp over natta. Jeg startet den med feire ei venninnes bursdag p lrdag, sove lenge,- chille og trene med kjresten-dag p sndag, og fra mandag av har jeg jobbet. Jeg har som tidligere nevnt vikariat p 100% i resepsjonen p CARE i tillegg til PT-jobb, s n fles hverdagen litt mer rutinert ut. Tilbake til planlegging og matpakkelaging!

Fikk sneket inn ei treningskt sammen med Lasse fr jobb i gr, og trente tung styrke p baselft. ker litt for hver gang p marklft og frontby n, s det gr rette veien.



N har jeg kommet meg hjemom og ftt spist litt, og skal snart nedover igjen og kjre gruppetimen CARE X-FIT kl.17.30. Etterp str det litt kvalitetstid med lillesss p planen!



Andrea Halsan



21, Levanger

Jobber som personlig trener og kostholdsveileder, og har erfaring som bodyfitness-utver. Bloggen er i all hovedsak en trenings- og kostholdsblogg, men jeg skriver ogs om mer hverdagslike temaer og hendelser.

+ Legg meg til som venn









Kategorier


Arkiv


Blogger jeg leser


Bloggdesign


Annonser


alleoppskrifter.no

Copyright

hits